Valkyria Chronicles [ EXCLUSIVE]

  • Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  • Drogi użytkowniku po zmianch na forum twoje stare hasło do konta nie działa! Proszę zresetuj hasło za pomocą formularza odzyskiwania zapomnianego hasła, aby ponownie uzyskać dostęp do forum.

Jak oceniasz gre w skali od 1-6 ?

  • Po prostu genialna ! Nic dodać nic ująć .

    Votes: 0 0,0%
  • Bardzo dobra , z przyjemnością zasiadam do gry .

    Votes: 1 100,0%
  • Dobra aczkolwiek bez fajerwerkĂłw ...

    Votes: 0 0,0%
  • Przeciętna, nie zrobiła na mnie wraĹźenia.

    Votes: 0 0,0%
  • Słaba , spodziewałem się czegoś lepszego.

    Votes: 0 0,0%
  • Kompletne dno, szkoda zachodu ...

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    1

TheDarkOnePL

Ojciec dyrektor
Członek Załogi
Super Moderator
Użytkownik
Marzec 5, 2018
3084
0
36
33
#1




Nazwa : Valkyria Chronicles
Data premiery świat: 31 października 2008
Data premiery Polska: 06 listopada 2008
Wersja : Jap / Ang
Gatunek : JRPG turowy
Tryb :Singleplayer
Wymagania Wiekowe : PEGI 16
Nośnik :1 BD
Wydawca: Sega
Wydawca w Polsce: CDP.pl



Valkyrie of the Battlefield: Gallan Chronicles to gra taktyczna z elementami akcji oraz cRPG. Mimo wyglądającej na infantylną oprawy graficznej, gra wymaga od nas wysiłku intelektualnego. Jest to japoński produkt, za którego wydanie i produkcję odpowiedzialny jest gigant branżowy - Sega.
Gra przenosi nas do okresu II wojny światowej, lecz przedstawia wydarzenia, które nie miały miejsca w rzeczywistości. Akcja osadzona jest w Galii, niewielkim skrawku kontynentu, który jest atakowany przez siły Imperium Wschodnioeuropejskiego. Zadaniem gracza jest odpieranie tych natarć. Do dyspozycji dostajemy dwie główne postacie – Alicję Melchiott oraz Welkina Gunthera, młodocianych poborowych, którzy zostają wcieleni do armii Federacji Atlantyckiej.
Gra rozgrywa się w systemie turowym. Wpierw nasze jednostki podejmują działania do momentu wyczerpania punktów akcji. Wtedy SI steruje swoimi żołnierzami, ustawia ich w pozycjach do ataku itd. dopóki ponownie nie otrzymamy kontroli nad naszymi postaciami. Na początku tury trafiamy do trybu dowodzenia, który aktywuje mapę. Kamera wędruje wysoko ponad nasze głowy i po chwili otrzymujemy pełny plan pobliskiego terenu z oznaczonymi pozycjami naszych i wrogich postaci oraz celów, do których zmierzamy. Wystarczy kliknąć na którąkolwiek sojuszniczą jednostkę, by momentalnie znaleźć się na jej miejscu i przejąć nad nią sterowanie. Wtedy, podczas trybu akcji, obserwujemy naszych bohaterów z perspektywy trzeciej osoby, znad ramienia. W ramach posiadanych punktów akcji możemy poruszać się, kucać, chować za workami z piaskiem czy przeskakiwać niewielkie przeszkody. Gdy decydujemy się na ostrzelanie przeciwnika, kamera zbliża się do lufy i na środku ekranu pojawia się celownik.
Nie jesteśmy osamotnieni na polu walki. Podczas misji dostajemy wsparcie w postaci żołnierzy oraz maszyn bojowych (na przykład czołgów i karabinów maszynowych). Maksymalnie można posiadać dziesięć z czterdziestu dostępnych sojuszniczych jednostek, które wybieramy przed rozpoczęciem zadania. Nasze dwie postacie dysponują przypisanymi im rodzajami broni. Alicja posiada strzelbę średniego zasięgu, a Welkin specjalizuje się w obsłudze czołgu. Inni bohaterowie mają specjalne umiejętności, jak możliwość osłaniania kilku obiektów sojuszniczych przy pomocy specjalnej tarczy. Pojawiają się też snajperki (nieocenione na dachach, podczas starć w ciasnych uliczkach). Każda jednostka ma swoje plusy, które może wykorzystać podczas swojej tury.
Od strony graficznej tytuł prezentuję się bardzo oryginalnie. Nowy silnik Canvas umożliwił uzyskanie efektu, który naśladuje ręcznie rysowane i pokolorowane tło oraz modele postaci. Tę sztuczkę uzyskano dzięki technice cell-shadingu. Całość wygląda jak telewizyjna kreskówka, a wybuchy przypominają te z kartek komiksów.


[video=youtube;bceYkhQjxGY]http://www.youtube.com/watch?v=bceYkhQjxGY[/video]