Multiman 1.14.02

  • Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  • Drogi użytkowniku po zmianch na forum twoje stare hasło do konta nie działa! Proszę zresetuj hasło za pomocą formularza odzyskiwania zapomnianego hasła, aby ponownie uzyskać dostęp do forum.

Status
Zamknięty.

silvver

Użytkownik
Użytkownik
Listopad 21, 2010
623
0
16
#1
Nowa wersja - 1.15.00 (31/10/2011)

Version 01.15.00 (update with [R3] in multiMAN):

* Added: Support for "Black Screen Games" from external USB HDD (thanks to anonymous#3 for the idea)
* Added: Launch "Black Screen Games" with [SELECT]+[X] key combination
* Added: Control console with peek/poke/peekl support via telnet to port 8080
* Added: LV2 GameOS memory [HEX view] and [Save to file] in FILE MANAGER
* Fixed: Blu-ray to AVCHD conversion
* Fixed: Memory allocation for RemotePlay
* Changed: [Last game] application (separate download)
<arrow>Jak widać z changelogu, pojawił się nowy sposób odpalania gier, co jest pomocne dla niektórych tytułów, które wcześniej pokazywały tylko czarny ekran.
Gra musi być na dysku zewnętrznym/pendrive, nie może też mieć plików większych niż 4GB (czyli nie może być podzielona), odpalamy ją kombinacją [SELECT]+[X]. Gry, które zaczęły dzialać przy odpalaniu w ten sposób to na przykład: FEAR 2 Proj. Origins, AC1, Eternal Sonata, Split Second

Multiman 01.15.00 BASE (zawiera tylko multimana)
Kod:
http://www.multiupload.com/PWWIV6TWQY
lub sam update:
Kod:
http://www.mediafire.com/?o93x9aj6laacaus
jest to update, do zainstalowanai na poprzednie wersje 1.14.xx
oczywiście można też skorzystać z update w multimanie na ps3, wystarczy mieć konsolę podłączoną do internetu i nacisnąć R3

Multiman 01.15.00 FULL (zawiera multimana + 920 okładek)
Kod:
http://www.multiupload.com/6DEO6N5A0S
Multiman 01.15.00 MEGA (zawiera multimana + 920 okładek +34 skrórki)
Kod:
http://www.multiupload.com/CT0EQQNBZ4

Wersja 1.14.02 (29/10/2011)

* FW 3.55 - Disc and discless suport (/app_home)
* Update downloads provided in single packages
* A lot of stuff to come in next release
znacznie poprawione odpalanie gier bez płyty w stosunku do 1.14.01

wersja na wszystkie cfw (nie będzie osobnego pkg na GH)
Kod:
http://www.mediafire.com/?by9dy97m91r6m6n
http://hotfile.com/dl/100557974/e18effb/multiMAN_ver_1.14.02_BASE_20110130_000000.rar.html


Wersja 1.14.01 (27/10/2011)

Version 01.14.01 is available for update within multiMAN (with [R3] button or [UPDATE] in FILE MANAGER):

* Hypervisor mapped memory set to 4096 bytes (not 3MB)
* Restored AVCHD support for HDD video folders
* Added on the fly mount point redirection
* Added /app_home discless game support (very limited)
* multiMAN now uses only syscall36 function
* Increased stability: proper memory management
wersja 1.14.01 jest dostępna też jako update na konsoli (naciskając przycisk R3, konsola musi być podłączona do internetu). Została dodana obsługa /app_home, co pozwala na uruchamianie gier bez płyty, jednak na razie mało gier w ten sposób działa (sam dean określił, że z płytą w napędzie działa 99% gier, a przez /app_home, czyli bez płyty działa około 10%)

Multiman 1.14.01
Kod:
http://www.mediafire.com/?taki7yaneyazq6k
http://eupload.pl/files/10YIR3GW/multiMAN%20ver%201.14.01%20BASE%20_20110127_210000_.rar
wersja 1.14.00

01.14.00 -
* Implemented stable syscall36 function (thanks to they know who)
* Fixed file manager default character mode
* Fixed network icon/text when no network is available
* More user friendly messages when problem appears
* New update/cover server (thanks to shaj)
* Option to download updates without USB stick
* New 'options.ini' format (thanks to SiGMAniac)
* [Last Game] updated (separate application)
* A lot of other stability fixes
Najważniejszą zmianą jest zastowanie syscall36, dzięki czemu nowy multiman praktycznie już wcale się nie wiesza. Nie trzeba stosować zewnętrznego patchera Lv2 przed włączaniem multimana, ani nie trzeba edytować piku ini

<down>dla 3.55 (KMEAW) oraz FW 3.55 (GH/WNK) oraz 3.41
Kod:
http://www.multiupload.com/ADE18R02BK
http://www.fileserve.com/file/PgNh4aB
http://hotfile.com/dl/99432604/5df0a53/multiMAN_ver_1.14.00_BASE__20110125_160000_.rar.html
<down>wersja full, czyli multiman + okładki
Kod:
http://www.multiupload.com/V6NF3LBGZT
<down>wersja mega, czyli multiman + okładki + skórki
Kod:
http://www.multiupload.com/S2DGGCXX3L
dean napisał:
* You can use 'discless' mode if you run a LV2 patcher before multiMAN (on your own risk)
* You can use any other manager after you start multiMAN (after it enables syscall36).
reasumując, multiman korzysta z syscall36, dzięki czemu jest bardziej stabilny jednak przez to odpalanie gier wymaga obecności oryginalnej płyty w napędzie. Jednak, może odpalić patcha LV2 przed włączeniem multimana, co pozowli na grę bez płyty, jednak może to spowodować nieprawidlową pracę managera lub zwis konsoli lub coś innego ;p
 
Ostatnia edycja:

silvver

Użytkownik
Użytkownik
Listopad 21, 2010
623
0
16
#3
Proszę, nie twórz nowych tematów. Zaktualizuj / edytuj istniejący już, założony przez Ciebie temat :right: http://psforum.pl/aktualnosci-f8/multiman-1-13-04-a-939.html
ok. Wcześniej zawsze były tworzone nowe tematy dla nowych wersji, admin tak robił więc ja zacząłem robić tak samo :)
A oprócz tego, jak zmieniam tytuł pierwszego postu, to nazwa tematu się nie zmienia, jakieś porady?
http://img4.imageshack.us/img4/4476/screenhunter0584.jpg np coś takiego, w samym poście się zmienia, ale w działe forum na liście tematów nadal jest niezmionone, tak samo jak teraz zmieniłem nazwę tematu 1.13.04 na 1.14.00 i na liście tematów dalej jest 1.13.04
 
Ostatnia edycja:

gil08

Użytkownik
Użytkownik
Grudzień 8, 2010
102
0
16
ps3cfw.cba.pl
#8
Kod:
 # Option: load_custom_payload
# Hint: Load payload (FW 3.55)
# Valid Parameter: <option has no effect>
# load_custom_payload=0
żeby włączyć payload z multimana powinno być tak:

Kod:
 # Option: load_custom_payload
# Hint: Load payload (FW 3.55)
# Valid Parameter: <option has no effect>
load_custom_payload=1
Powinno być bez "#"?? Bo wydaje mi się że "#" oznacza komentarz
 

silvver

Użytkownik
Użytkownik
Listopad 21, 2010
623
0
16
#9
Powinno być bez "#"?? Bo wydaje mi się że "#" oznacza komentarz
# oznacza komentarz. Ale jak widzisz wyżej, już tam napisali, że ta opcja niż już nie robi.
Bo jest teraz zastosowany syscall36, więc też nie potrzebujesz żadnego zewnętrznego patchera LV2.
 
Ostatnia edycja:

gil08

Użytkownik
Użytkownik
Grudzień 8, 2010
102
0
16
ps3cfw.cba.pl
#10
aaa no to nie będę zmieniał nić w pliku konfiguracyjnym, zostawię jak jest. I z tego co widzę to MultiMAN sam skopiuje plik konfiguracyjny z pamięci USB do konsoli, wcześniej chyba tego nie było (ale mogę się mylić)
 

Marwolek

Użytkownik
Użytkownik
Styczeń 22, 2011
11
0
1
#11
czyli co patcher LV2 jest jeszcze do czegoś potrzebny (o ile dobrze zrozumiałem to tylko do gry bez płyty, ale tylko na własną odpowiedzialność)?
 

Skrzynek

Użytkownik
Użytkownik
Styczeń 12, 2011
27
0
1
#12
Mam teraz Multimana 1.13 i pare gierek na konsoli , co robic aby wgrac ta nowa wersje i aby wszystkie gry bedace na dysku konsoli smigaly jak na 1.13 ? nie bedzie problemu jak usune stara wersje i zainstaluje nowa , gry skopiowane wczesniej beda dzialaly ?
 

silvver

Użytkownik
Użytkownik
Listopad 21, 2010
623
0
16
#13
Mam teraz Multimana 1.13 i pare gierek na konsoli , co robic aby wgrac ta nowa wersje i aby wszystkie gry bedace na dysku konsoli smigaly jak na 1.13 ? nie bedzie problemu jak usune stara wersje i zainstaluje nowa , gry skopiowane wczesniej beda dzialaly ?
Nie musisz usuwać starej wersji, może nainstalować na obecną. Gry będą działać (a przynajmniej powinny), jeżeli nie będą działać, lub ci znikną, to włącz fix permissions. Jeżeli dalej pomimo tego nie będzie działać, to usuń daną grę z internala, a następnie skopiuj ją jeszcze raz z externala na internala za pomocą MM 14
 

dziobaty

Użytkownik
Użytkownik
Styczeń 25, 2011
7
0
1
#17
Siema nie wiem czy dobrze trafiłem, ale spróbuje tutaj. Problem wygląda tak: Laptop połączony z PS3 kablem i jak chce przeżucić pliki z kompa na ps3 to moge to zrobic w połączeniu z Filezila i blackbox FTP a jak się łącze przez MULTIMANA to nie widzi Filezila konsoli. Jaka przyczyna? Drugie pytanie czy jak wrzucam gry przez MULTIMANA to tak jak w wypadku BLACKBOX musze instalowac przed skopiowaniem gry na dysk zainstalować plik PKG i dopiero wtedy wgrywac?
 

cocaine

Użytkownik
Użytkownik
Styczeń 18, 2011
39
0
6
#19
kombincja filezilla+blackbox jest ok sam z niej kozystam.druga sprawa ... wrzucanie gier multimanem o_O moze sie myle ale to stwierdzenie kaze mi myslec niezbyt pozytywnie o twoim IQ:p.

robisz tak lap połączony z ps3 przez ethernet(szybki transfer w porównaniu do wifi) na ps3 uruchamiasz blacka i w filezilli wpisujesz ip z konsoli łączysz się,wrzycasz backupy na hdd czrnuli.rozłączasz się i multimanem uruchamiasz backi.cieszysz sie gra.
 

pushaty

Użytkownik
Użytkownik
Styczeń 10, 2011
292
1
16
sredniowiecze.zdrowo.info.pl
#20
... wrzucanie gier multimanem o_O moze sie myle ale to stwierdzenie kaze mi myslec niezbyt pozytywnie o twoim IQ:p
Następnym razem zastanów się dwa razy zanim kogoś obrazisz. MultiMAN ma wbudowaną obsługę FTP. Żadnego zewnętrznego programu nie potrzebujesz. Jeżeli FileZilla nie może się połączyć z konsolą przez MultiMAN'a, poszperaj w ustawieniach. Być może opcja FTP jest domyślnie wyłączona.
 
Status
Zamknięty.