Jakie przerobienie ps3

• Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  • Drogi użytkowniku po zmianch na forum twoje stare hasło do konta nie działa! Proszę zresetuj hasło za pomocą formularza odzyskiwania zapomnianego hasła, aby ponownie uzyskać dostęp do forum.

bysiiuu

Użytkownik
Użytkownik
Czerwiec 11, 2013
8
1
1
Siemka, jestem zielony jeśli chodzi o ps3 i tematy z nim związane. Obecnie mam Ps3 slim (cech 2503B). Problem jest taki że nawala napęd BluRay ponieważ nie czyta płyt lub gry się tną. Wyczytałem, że można przerobić ps3 z taką możliwością że można grać online. Czy taka przeróbka istnieje? Jak się zwie i ile mniej więcej kosztuje?? Pewnie takie tematy już były lub są jakieś poradniki lecz jestem zielony w tych sprawach ;)

Ostatnia edycja:
Polubienia: Vdirectcor

JaDCorbeN

Moderator
Użytkownik
Marzec 27, 2011
742
1
18
naprawykonsol.pl
Masz dwie przeróbki:
1. CFW ze spoofem na PSN. Tu jednak musisz dokonać downgrade do OFW 3.55 dopiero potem instalować różne CFW. Wadą tego rozwiązania jest czasami konieczność wrzucenia specjalnie przerobionych plików gry (tylko najnowsze produkcje) oraz w przypadku aktualizacji FW konsoli konieczność odczekania na pojawienie się nowego spoofa.
2. ODE. Kosztowna impreza - jednak bezproblemowe działanie. Uruchamiasz gry z HDD zewnętrznego bezpośrednio z plików iso.

W obu przypadkach istnieje ryzyko bana i bricka jednak w przypadku nr 2 mniej prawdopodobne.

bysiiuu