Gran Turismo 5

  • Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  • Drogi użytkowniku po zmianch na forum twoje stare hasło do konta nie działa! Proszę zresetuj hasło za pomocą formularza odzyskiwania zapomnianego hasła, aby ponownie uzyskać dostęp do forum.

brattanek

Ojciec dyrektor
Członek Załogi
Administrator
Użytkownik
Wrzesień 7, 2010
713
4
18
xboxforum.pl
#1
Można już znaleźć w sieci wersja 13,8 GB. Działa tylko z dysku wewnętrznego z uwagi na wielkość plików. Ale ogólnie jest ten sam problem co w przypadku nowego NFS - blackscreen.
 

zombirpl

Użytkownik
Użytkownik
Październik 31, 2010
22
0
1
#3
ja posiadam obie wersje... i nie jestem w stanie uruchomić tej US I EUR jeżeli ktoś ma pomysł proszę dać :) to sprawdzę, gre wrzucałem przez FTP na dysk konsoli odpalałem gailem i OM i mam 1,7 ps3breaka
 

silvver

Użytkownik
Użytkownik
Listopad 21, 2010
623
0
16
#8
nie, SDK jest 3.30 ! :D pisało o tym na psx-scene.com ! zabezpieczenia sa jedynie z 3.50 . ot cała magia :)
hm, sprawdziłem eboot.bin z mojej wersji (Gran.Turismo.5.EUR.JB.PS3-PEMA) edytorem hexów, i pisze, że jest skompliowane za pomocą 3.50...

But a member over at the PS3Hax forums got his hands on a early release and took a peek in the eboot.bin and confirmed it was compiled with 3.30 SDK!
piszą o wczesnym wydaniu, a nie o "normalnym".
Tak czy siak, GT5 niestety nie działa :/

przeczytałem o tym jeszcze na ps3hax i jest skompilowane za pomocą sdk 3.50. Na poczatku jeden koleś, napisał bez sprawdzania eboot.bin że z sdk 3.30 i poszło to w eter ;p
Pockets69 napisał:
Blitz how come you confirmed that your gran turismo is compiled with 3.30 if it is now known that GT5 EU and US is compiled using 3.50, stupid me for not confirming it first.
 
Ostatnia edycja:

thenat17

Użytkownik
Użytkownik
Grudzień 22, 2010
217
0
16
www.ps3-hack.com.pl
#9
hehe, namieszałes w posice, jest , nie jest, jest , nie jest ;p no ale jednak jest 3.30 sdk :)

gra byla pisana najpierw na 280, przesiadka na 3.15 i od bardzo dawna robili na 3.30 , a przesuniecie premiery miała tylko dla dodanie zabezpieczen z 3.50, gra nie jest pisana z 3.50 bo wtedy jak ja robili to tak isoft przecierz nie istniał !
 

silvver

Użytkownik
Użytkownik
Listopad 21, 2010
623
0
16
#10
hehe, namieszałes w posice, jest , nie jest, jest , nie jest ;p no ale jednak jest 3.30 sdk :)
tak :) bo dopisywałem trochę rzeczy i rzeczywiście trochę chaotycznie się zrobiło.

gra byla pisana najpierw na 280, przesiadka na 3.15 i od bardzo dawna robili na 3.30 , a przesuniecie premiery miała tylko dla dodanie zabezpieczen z 3.50, gra nie jest pisana z 3.50 bo wtedy jak ja robili to tak isoft przecierz nie istniał !
jest możliwe dodatnie samych zabezpieczeń 3.50 grze, która jest skompilowana pod sdk 3.30? Programistą nie jestem, więc nie wiem na 100%, ale wydaje mi się, że nie bardzo można korzystać z dwóch różnych SDK w jednej produkcji. Nie mniej jednak, wartości hexów w eboot.bin wyraźnie sugerują, że gra została skompilowana za pomocą SDK 3.50.
Gra nie musi być od początku do końca pisana pod tym samym SDK (nawet sam piszesz, że podczasz tworzenia GT5 zmieniali SDK na nowsze oraz warto zaznaczyć, że soft 3.50 to nie to samo co SDK 3.50). Soft 3.50 miał premierę 21 września a GT5 24 listopada, co daje 2 miesiące. Biorąc pod uwagę, że Sony zapewnie rozsyła wcześniej producentom gier SDK nowego firmware, to jest to czas zdecydowanie wystarczający, żeby skompilować (nie pisać grę, tylko dostosowanie gry do SDK 3.50 oraz kompilacja za pomocą SDK 3.50 ) GT5 pod nowy soft, który łatał możliwość JB (o którym to głośno już wtedy było).
Do końca to chyba już się nie dowiemy jak to bylo :p
 
Ostatnia edycja:

liroy_ek

Użytkownik
Użytkownik
Październik 26, 2010
225
0
16
#14
sniq faktycznie ciekawa stronka z ciekawym sposobem :D Tylko żeby ktoś to sprawdził :D Jest ktos na forum z gt5 prologue i gt5 na dysku ?? By mógł sie ktoś pobawić...
 
Ostatnia edycja:

silvver

Użytkownik
Użytkownik
Listopad 21, 2010
623
0
16
#15
sniq faktycznie ciekawa stronka z ciekawym sposobem :D Tylko żeby ktoś to sprawdził :D Jest ktos na forum z gt5 prologue i gt5 na dysku ?? By mógł sie ktoś pobawić...
Ja mam, ale mam również PS3Break (co wypisują, że przy tym nie działa) i rzeczywiście, nie działa.
Zresztą na kilku serwisach (np dukio) też piszą, że nie działa
 

liroy_ek

Użytkownik
Użytkownik
Październik 26, 2010
225
0
16
#18
Ale postep jest takze probuj dalej moze Ci sie uda :) probowales na wersji us czy eu ?? bo podobno na us tylko dziala :)
Kod:
http://www.fileserve.com/file/W9QAAKE
w razie czego eboot.bin z gt5prologue :) a i masz plytke avr?
 

thenat17

Użytkownik
Użytkownik
Grudzień 22, 2010
217
0
16
www.ps3-hack.com.pl
#19
nie mam ,ale testowałem na czyms innym :

uzyłem:
- version of game EUR ( 13.70 GB)
-eboot.bin from GT5 Prologue (EUR - mam wlasne gt5 prolog - oryginał ,z tad mam eboot Eur :) )
-param.fso edited to 3.41
- use OM 2.01d
- Gaia Manager
- ps3break v1.2
- hex Hermes v4b (bez spoof psn)
- use patch 1.03 from psxstore.com ( mozna zainstalowac ale ten sam efekt co bez)
- use ps3splitter to cut file over 4GB+ (podzielilem plik)
- use External HDD ( zew )
Wynik
widzialem intro przez 15 sekund, potem zamrozenie konsoli i twardy reset: power off