Crysis 2 na PS3 z najgorszą grafiką ?

  • Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  • Drogi użytkowniku po zmianch na forum twoje stare hasło do konta nie działa! Proszę zresetuj hasło za pomocą formularza odzyskiwania zapomnianego hasła, aby ponownie uzyskać dostęp do forum.

andryush

Użytkownik
Użytkownik
Wrzesień 9, 2010
151
0
16
#21
Człowieku wiekszej bzdury juz dawno nie czytałem. Aż dziwnie ze tego nikt nie sprostował
PS3 posiada tylko 1 rdzeń PPC + 7 działających jednostek + 1 niewykorzystany segment. Jeden rdzeń nie więcej !
CAŁA KONSOLA jest taktowana 3,2GHz a nie ze cos osobno
Xbox 360 posiada 3 rdzenie PPC i kazdy z osobna jest taktowany 3,2GHz
Ps
Trzymajmy sie faktów a nie co sie komu wydaje :)
Mniejsza z tym.
Rozchodzi sie o nazewnictwo.

PS3 ma w sumie 9 jednostek liczących na jednym chipie.
PPC + 8xSPE. Z czego rdzeń PPC potrafi wykonywać 2 wątki jednoczesnie, co daje 8 wątków po odliczeniu wylaczonego SPE i 1 SPE dla systemu operacyjnego.
Xbox to z kolei 3 tradycyjne rdzenie, 3 jednostki liczące, dwu wątkowe. Czyli 6 wątków minus ewentualne ewentualnosci o których nie wiemy. :)

A teraz dwa obrazki, szescio rdzeniowy procesor i cell ze swoimi SPE:





Jak dla mnie to wielkiej różnicy nie widać, jesli chodzi o "rdzenie vs SPE", nie wiem o co to HALO, że Cell to tylko jeden rdzeń, a Xenon to 3 rdzenie...
 

Spartakus

Użytkownik
Użytkownik
Luty 18, 2011
5
0
1
#22
@andryush Nie robie wielkiego HALO ale gadanie o 8 rdzeniach i każdy taktowany osobno 3,2GHz to chyba przegięcie
Rdzeń PPC a Synergistic Processing Elements to jest róznica
Jak ktoś czerpie wiedze z Wiki to tak juz jest:)
 
Ostatnia edycja:

andryush

Użytkownik
Użytkownik
Wrzesień 9, 2010
151
0
16
#23
No jest różnica ale chyba tylko w sposobie i mechanice działania jednostki.))
Oczywiście SPU sa też zoptymalizowane do przeprowadzania obliczeń na innego typu danych + są o wiele szybsze niż zwykły rdzeń PowerPC dzięki ogromnej przepustowości wewnątrz układu.
No i faktem jest, że każdy SPU to osobna jednostka taktowana zegarem 3.2 GHz więc imo to nie jest przegięcie.
 

Spartakus

Użytkownik
Użytkownik
Luty 18, 2011
5
0
1
#24
No i faktem jest, że każdy SPU to osobna jednostka taktowana zegarem 3.2 GHz więc imo to nie jest przegięcie
Mylisz się. Całość jest taktowana łącznie 3,2GHz
Ps
Dam sobie juz spokój bo faktach nie będę dyskutował
 

andryush

Użytkownik
Użytkownik
Wrzesień 9, 2010
151
0
16
#25
Ok, podaj tylko źródlo informacji, gdzie przeczytam, ze SPU są taktowane jako całosć, a nie każdy z osobna.
 

andryush

Użytkownik
Użytkownik
Wrzesień 9, 2010
151
0
16
#28
Źle to sobie przetłumaczyłeś.
Tutaj chodzi o cały układ, który jest taktowany zegarem 3.2 GHz. Bo architektura procesora opiera się na współpracy - PPE przydziela zadania dla SPE, a SPE to też mikroprocesory typu RISC taktowane zegarem 3.2GHz.

Gdyby 8SPE było jedną całością, musiały by działać non stop wykonując jedno zadanie. Nie mielibysmy wtedy np jednego SPE zarezerwowanego dla OS, bo np liczona by była fizyka. Tymczasem każdy SPE wykonuje sobie swoją własną robotę - podobnie do rdzeni w tradycyjnych procesorach.

Cell/B.E. is a heterogeneous multicore processor consisting of two kinds of processor cores --- PowerPC Processor Elements (PPEs) to handle general processing and Synergistic Processor Elements (SPEs)
Sony Global - Technology - Cell High-performance Processor

Zachęcam do lektury.

---------------------------


Tymczasem pojawił się prawdziwy gameplay z PS3.
First Crysis 2 PS3 Footage | N4G

Imo to samo co na PC i X360, tylko ze popup dosyć spory i zauważalny.
 
Ostatnia edycja:

andryush

Użytkownik
Użytkownik
Wrzesień 9, 2010
151
0
16
#31
Przeczytaj artykuły na stronie która podałem, jest tam fragment o tym, jak projektanci zmagali się właśnie z problemem wydzielanego ciepa ;)
90nm tez robi swoje.

A tak wracając do tematu, to jestem rozczarowany tą grą.
Dzisiaj ograłem kawałek bety z PC i nie jest wcale tak różowo. Są ładne momenty, szczególnie w pomieszczeniach, ale tak poza tym to słabo wyglada ten NY...
 

dawajrowa

Użytkownik
Użytkownik
Wrzesień 18, 2010
150
1
16
#32
Tylko ta beta jest okrojona graficznie :) gdzies tam czytałem że ustawienia są jak dla konsol ale nie dam sobie ręki za to uciąć :p poczekaj na pełną jak dojdzie DX10 i reszta :D
 

andryush

Użytkownik
Użytkownik
Wrzesień 9, 2010
151
0
16
#33
Tak, wiem, ze to DX9. I faktycznie wszystkie configi malo czym sie róznią.
Ale wydaje mi się, że DX11 nie wniesie tu zbyt wiele.
 

Razorez1991

Użytkownik
Użytkownik
Luty 5, 2011
133
0
16
#34
Studio Crytek obiecało posiadaczom PlayStation 3 demko multiplayer gry Crysis 2, ale podczas kiedy fani Xboksa 360 i komputerowcy już grają, oni dalej czekają. I jak się okazuje poczekają jeszcze do 15 marca. Pograją tydzień, a później w sklepach już pędzie "pełniak"...

Przypominamy, że twórcy wzięli sobie do serca uwagi graczy po obcowaniu z pierwotnym demem i postanowiono poprawić kilka rzeczy - efekty tych prac na PS3 sprawdzimy niebawem. Do ogrania będzie para map (Skyline oraz Pier17) w dwóch trybach (Team Instant Action plus Crash Site).