Battlefield 3 Czarne pasy na konsolach

  • Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  • Drogi użytkowniku po zmianch na forum twoje stare hasło do konta nie działa! Proszę zresetuj hasło za pomocą formularza odzyskiwania zapomnianego hasła, aby ponownie uzyskać dostęp do forum.

TheDarkOnePL

Ojciec dyrektor
Członek Załogi
Super Moderator
Użytkownik
Marzec 5, 2018
3084
0
36
32
#1
I nie, nie chodzi o pasy karate.
No to skoro mamy czerstwy żart za sobą, czas przejść do konkretów. Na Twitterze Johan Andersson poinformował, że na PS3 i Xbox 360 Battlefield 3 będzie miał u góry i dołu czarne paski. W efekcie gra będzie działała w rozdzielczości 1280x704. Dlaczego? Bo dzięki temu twórcy mogą zaoszczędzić trochę na wydajności i pamięci.

Jak donosi Eurogamer, skutkiem tego będzie to, że obraz Battlefielda 3 nie będzie skalowany do rozdzielczości 720p, tak jak to się działo w przypadku choćby Black Opsa (rzeczywista rozdzielczość wynosiła 1040x608 na Xbox 360 i 960x544 na PS3). Z drugiej jednak strony, ostatni CoD działał z szybkością 60 klatek na sekundę, kiedy najnowszy BF ma działać z 30 klatkami. No ale gdzieś trzeba szukać oszczędności.
żródło - http://polygamia.pl/Polygamia/1,107...d_3_bedzie_mial_czarne_pasy_na_konsolach.html
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

michal86ole

Moderator
Użytkownik
Styczeń 23, 2011
1090
0
36
35
gamerhelper.net
#2
Za niedługo dowiemy się, że zamiast strzelać z broni będziemy kamieniami rzucać lub z procy strzelać bo to też oszczędności :/ Ciekawe ile jeszcze ciekawych tematów wypłynie przed premierą. Nadmuchali balon i teraz nie mogą temu sprostać. Ja się na pewno wstrzymam z pre-orderem.
 

m4r0n

Użytkownik
Użytkownik
Marzec 4, 2011
15
0
1
#5
...ale jak to Ktoś napisał:
"16px to jakieś 2% co oznacza że na 42 calach jeden pasek nie będzie miał nawet centymetra."

Może obejdzie się bez paniki...
 

michal86ole

Moderator
Użytkownik
Styczeń 23, 2011
1090
0
36
35
gamerhelper.net
#6
Już nie chodzi o to czy pasek będzie wielkości 1 cm czy 1 mm, tylko o to, że po pierwszych filmikach i zapowiedziach w których gra miała urywać łeb na wysokości **** okazuje się, że jest coraz więcej cięć. A to fabułę okroili z zapowiadanych 12h do 6h, brak znacznych zniszczeń budynków, 30 fps, teraz cięcia w rozdzielczości, co dalej? Żeby gra nie okazała się średniakiem żerującym na popularności B:BC2 i to tylko dzięki rozgrywką sieciowym które trzymają tę grę przy życiu.
 

michal86ole

Moderator
Użytkownik
Styczeń 23, 2011
1090
0
36
35
gamerhelper.net
#8
A mnie chodziło o ogólną sytuację, gdzie na dwa miesiące przed premierą zamiast nakręcać atmosferę i dodawać coraz więcej, robi się rzecz całkiem odwrotną czyli upuszcza powietrze z już napompowanego balonu zamiast dalej go dmuchać :D (ciekawe czy to celowy zabieg?) w końcu w świat poszło ile pre-orderów już złożonych to można uchylić "rąbka" tajemnicy. Kasa i tak będzie. Dodać do tego sponsorowane recenzje i artykuły, a na święta będzie można grę w platynowym wydaniu kupić :D
 

silvver

Użytkownik
Użytkownik
Listopad 21, 2010
623
0
16
#9
hm, miało być tak kolorowo z BF3 :D Sami sobie nogi podcinają, zobaczymy co z tego wyjdzie
well, mnie to nie rusza, bo mam na tyle silnego PCta, że na nim będę sobie grać w BF3.